AMODIT workflow to inteligentny i łatwy do wdrożenia system obiegu dokumentów, który znacznie usprawni funkcjonowanie Państwa przedsiębiorstwa. Nasz system nie wymaga kosztownych analiz i pracy programistów, ponieważ sam uczy się zachowań użytkowników i dostosowuje do nich procedury. Dzięki niemu można uzyskiwać informacje o statusie kosztownych dokumentów, obsługiwać kody kreskowe, pobiegać numery kont księgowych i list kontrahentów, uzyskiwać akceptacje dokumentów i regulować obieg kancelaryjny. To znacznie skraca czas potrzebny na weryfikowanie faktur, księgowanie dokumentów i uzyskiwanie akceptacji.
Wypróbuj za darmo!
System AMODIT workflow występuje w wielu wariantach, co umożliwia dobranie opcji, która będzie najlepiej dostosowana do Państwa potrzeb. Istnieje również możliwość wypróbowania naszych rozwiązań za darmo. Jako że szczególnie ważne jest dla nas zadowolenie naszych Klientów, oferujemy swoje wsparcie na początku korzystania z naszych usług tak, aby dla każdego użytkownika było ono równie proste i użyteczne.